Mertim1111 38.5 görmstum calpol vermedim biraz direnmesini istedim doktorumda hemen verme demisti zaten soydum altını açtım koltukaltlarina başına nemli bez koydum bolbol emzirdimm sabaha kadar takip ettim ateşini çok sukur ertesi gün gayet iyidi
Minigim24 yagizinannesiiiiiiiiii huysuz bizimde baya memeyi çok az alıyor ateşş düştü 36.5 oldu çok şükür ama başındayım bizimkide uyymadı hiç hala uyanık bes dk dalıp kalkıyor hemen
Minigim24 yagizinannesiiiiiiiiii bizde gün boyu huysuzduk hiç uyumadı yine akşam 6 ya kadar 6 dan 9 a kadar bölük bölük uyudu 9 dan simsiye uyanık bi gülüyo bi ağlıyo 🤦🏻♀️