Nsabckk bnmyavrm valla doktor ne dediyse onu verin ama ben veriyodum anca hayrediyodu 16 damla birden hiç vermedim ama bence siz tekrar bi sorun doktora. Bizim gittiğimiz doktor günde 20 25 damla normal demişti
tuzludakota Edebiyattt bir çok damla denedik Nurse Harveys de dünya varmış dedik 😍 denemenizi tavsiye ederim
Seviim Benimde bebeğim 20 günlükken nurse harveyse gun de 3 defa 10 damla demişlerdi bence bebeğin Ayina gunune gore vs değişiyor olsa damla miktarlari
Cnsi Bizede doktorumuz günde dört defa 15 damla verebilirsin dedi sap simplex için 3 ay 15 günlüğüz bizde
tuzludakota Edebiyattt ben sabah 10 akşam 10 şeklinde verdim birde misal sabah 8de verdiyseniz her sabah 8de vermeye özen gösterin bende bi yerde okumuştum dikkat etmiştim saatlere genelde (2aylık dı benim bebeğim kullanmaya başladığımızda )
tuzludakota Edebiyattt biz eczaneye sorduğumuzda 20 damla verin demişti kutusunda da öyle yazıyor zaten 😂 bence doktorunuza sorun ama zaten doğal bi damla yağlardan oluşuyor zararı