Minkpndam koridoru gri boya, beyaz çıta ve beyaz dresuar la çok seviyorum . Benim koridorda yer yok maalesef , olsa kesin yaptırırdım 🤣 salon takımı da cheester dışındakiler olabilir . Yüksek ayaklı , gri ,bej,sütlü kahve gibi standart renkler seçin derim. Sonrasında sıkılıyor çünkü insan 😊