Hayatiseyretmeyegelmisim eltimin oğlu da öyleydi asla yıkayamaz Dı annesi zar zor
Ben ordaykenn(bir süre orda kaldım kaynanam Eltimle yaşıyor) oğlu beni hem çok çok sever hemde çok çekinir Dı ben yıkadım ağlamadı bende oğlan 4 5 yakında hala sevmez
Benim kızım da banyoyu çok sever ama kafasına dökülsün istemez vücudunu sorunsuz yıkarım başına döktüğüm an ağlar bende bilmiyorum nasıl alışacak
Acaba boğulma tehlikesi frlan mı yaşadı bebeğin (benim kızımda hiç olmadı) bu yüzden korka bilir