Mommqueen Duygu_52AK ben trukid almayı düşünüyorum bu yaaz için çok tavsıye edılıyor içerik olarakta temiz
Ebrar60 Duygu_52AK Ben krem olanı kullanıyorum sprey olandan daha iyi geliyor bana ama tercih meselesi 🥰 Kendim için de Sebamed kullaniyorum 50+ 🥰❤️
menekseyagmr Duygu_52AK çocuk için olan bir ürünü varsa onu kullanmadım ama kendime bi dönem kullanmıştım yine koruyuculuğu iyi güzel bir marka ama la roche son dönemde benim favorim oldu bundan sonra ondan vazgeçmem keşke fiyatlarıda her gün artmasa 🥲
menekseyagmr Duygu_52AK ıncia siveno gibi markalara da bakın derim onlar bi tık daha uygun hemde temiz içerikli özellikle ıncia 👌