KaganinAnnesi26 Bebisannesi geçmiyor malesef bugün bizde acildeydik 39 ateş kusma ishal hala devam maalesef fena salgın var
3melek_annesiii Bebisannesi benim bebis de o sekildeydi ge oral verdi doktor hemen kesti tadı tuzlu su kilosuna göre kaç mg verileceğini söylüyorlar zaten birde yoğurtla reflor verdim kusma için birebir geldi iyileşti çok şükür
Azemefnan_2021 Bebisannesi Bebisannesi tam ben diyecektim yorumunuzu okudum eniştemde öyle olmuş virüs varmış