acimavi Sulegdz doğru ilerliyorsunuz. Gerçi ben gece uyanmaları düzene girene kadar 1 senedir onun odasında yer yatağında yatıyorum, yakında yatak odama geçeceğim inşallah, bu şekilde daha kolay alışacaktır