Sulegdz Anneler merhaba. Kızım 10 aylık ayın 8inde 11. Ayına girecek ve biz doğduğundan beri hep sarmaş dolaş yatıyoruz. Artık benimde kaliteli uykum kalmadı. İki haftadır gündüzleri odasında ve yatağında yatırıyorum. Sürekli burası senin odan diyerek odasında oyunlar oynuyorum odasını seviyor. Bu gece ilk defa odasında yatırıyorum yer yatağı serdim bende iki üç gün odasında yatmayı düşünüyorum. Doğru mu ilerliyoruz bilmiyorum tecrübeleriniz nedir bana destek olur musunuz
Esra321 Sulegdz bende 7 aylıkken ayırdım odasını bence odasında yatma bı sefer sana alışır Gündüzleri orada uyut iyice tanısın odasını orfa oynasın, bizim alışması zaman almıştı uyku düzeni bile bozulmuştu, inşallah kolay atlatırsınız
biryavuzkusu Sulegdz ben 2 yaşında ayırdım hiç yanında yatmadım. Ama ilk gece uyuyamadım😂 duyacak mıyım falan diye baya endişelendim. Ama kalkıp gelmişti sabah ve hemen duyuyorsunuz bizim oda uzakta olmasına rağmen duydum
Sulegdz Sualim ayyy hiç sormayın sanırım uyuyamayacagim hep koynumdaydi asıl alışma süreci bana olacak herhalde
Rahimesevda Esra321 yanlış yönlendirmeyin lütfen odasında beraber kalması gerekiyor bu sefer yanlızlik fobisi olusur . Kendinizi onun yerine koyun hiç yatmadiginiz bir ortamda uyabilrmsnz destek olması gerekiyor . Hiçte alismiyorlar bn 1 hafta beraber kaldım odasında . Ve çok çabuk adapte oldu . Sizin bebisinizn zor alismasinin sebebi destek olmadan bir anda uyumasını istemeniz 🤗
Sulegdz Rahimesevda dimiii anaokulu öğretmeniyim normalde aslında ama annelikle alakası yokmuş öğretmenligillğin🥺🥺 bencede bır süre odasında kalmaliym
Sualim Sulegdz bendede boyun düzeleşmesi başladı 2 ay birlikte uyuduk beşiğine yatırmak zorunda kaldım çok üzüldüm 😭
Sualim Sulegdz bendede boyun düzeleşmesi başladı 2 ay birlikte uyuduk beşiğine yatırmak zorunda kaldım çok üzüldüm 😭
Rahimesevda Esra321 hayır odasına yatağına alışması gerekiyor uyandığında annesini ariycak güvenli bir ortam olmadığını hissedicek ve asla uyumak istemeyecek .sizin bebisinizde ise yaramamış ki başkasına yorum yapiyorsnz . Ya da zor alışmış yanlış uygulama yapmissinz güven eksikliği oluşturmussnz bnce egitimini almış biri olarak söylüyorum 😔
Rahimesevda Sulegdz aynn tabiki de güven eksikliği olusmasin bebisinizde süreci de anlatın uyku öncesinde daha da iyi olur bol bol temasla ilerleyin bakın çok çabuk adapte olacak
Sulegdz Sualim ah bende neler var bilseniz bel fıtığı boyun fıtığı düzleşme romatizma artık hiç verimli uyku da alamıyorum çok deli yatıyor benim kızım birde geç bile kaldığımı düşünüyorum inşallah çabucak alışır bende yatağıma kavusurum
Sualim Sulegdz ay ya geçmiş olsun z😓 eşimde romatizma hastası biliyorum nasıl zor 😓 acil şifalar diliyorum
Sulegdz Gunaydiiin aslında tahmin ettiğim kadar zor geçmedi gece bir kere uyandı mamasını yedi ve uyumaya devam etti normalde olsa mamasknk yedir pispisla olmuyo salla geri uyuttu