Alperinannesiii BİM’in Jenny willy bezini uzun süredir kullanıyorum memnunum. Geçen ay agu baby adında bir bez çıkardı ben denemek için aldım beğendim, bebeğime pişik yapmadı, diğer bim bezine göre ince bir bez, taşırma olmadı. Ben onu gündüz kullandim. Gündüz için düşünüyorsaniz ona bir bakın. Ama her zaman olmuyor salı günleri geliyor ayda bir ya da bir buçuk iki ayda bir gelir sanıyorum.