Kızlar bimin bezi nasıl kullanan var mı normalde sleepy kullanıyorum ama 7 numara ve tanesi çok pahalıya geliyor artık en azından gün içinde kullanabileceğim bir bez arayışındayım memnun kalır mıyım birde sleepy 7 bile neredeyse dar geliyor bunun kalıp nasıl geniş mi sleepy göre çünkü son numara 6