Benim bebeğim 5 ay 18 günlük 8.5 kilo ve biz 3 numara bez kullanıyoruz . Gerçekten bezi büyük alınca sızdırma yapıyor . Kilo aralığında beden seçin bence. Sleepy eski kalitede gelmiyor bana reklamlarla da şişirildi . Aynı bez baby turco ile eşdeğer geliyor daha uygun baby turco. Ben deneme yanılma çok yaptım. En son can bebe kullandım güzel ama sızdırma yapıyordu sebebi bence bi tık popo kısmı kısa . Eşim migrostan Migros’un kendi markasını aldı bence alınabilir fiyatı da uygun arkadaşlar can bebeden daha iyi geldi bana sızma daha az popo kısmı falan daha geniş uzun . Deneme yanılma ile doğru bez seçimi yaparsınız umarım