Aliarel Kızlar bebeğim gün içinde 8 defa kaka yapiyor. Sürekli elbisesine,zıbınını kaka bulaşıyor. 7 kilo 600 gr. 5 numara bez kullandım sızdı,6 numaraya geçtim yine sızdı. Sürekli kıyafet değişiyom. Bunun bir çözümü var mı?
Rahimesevda Aliarel ne kdrlik bebisiniz çok büyük bez kullanmaktanda oluyor kilosuna göre çok büyük bez kullanmissnz . Hangi marka bez kullanıyormsnz
birtosbikannesiii Aliarel canım 7 kiloya 6 altı numara çok büyük ama ondan sızıyor olabilir mi yada marka değiştirin
Selbal Aliarel 5 ve 6 numara 7 kilo için büyük değil mi? Tabii bezin markası önemli. Bazıları küçük oluyor kalıbı.
Bfgm Aliarel bez numarası çok büyük benim kızım 15 kilo falan heralde yani tam bilmiyorum tartıları baya oldu 5 numara bez kullanıyoruz Gayette rahat oluyor
Almilamm_21 Rahimesevda ayy bizde de aynı sorun var 9 aylık olucak 3 numara kullanıyorum jenyy willyy bimde satılanlar 3 numarada kullanmamın sebebi de kızım 34 haftalık iken doğdu 9 aylık olduğu bile belli değil
Hilalderin birtosbikannesiii canim bizim ki 7 kiloya yakin 3 numsra kullaniyorm 4 bile cok buyuk geldi .Sen buyuk kullaniyorsun bence
Esra_Deva Aliarel kızım en son kontrolde 8.5 kiloydu şu an sanırım 9.5 falan olmuştur. 10 ay 23 günlük 5 numara baby turco kullanıyorum. Hiç taşma sızdırma yaşamadım şükür. Bezi büyük geliyor olabilir
Gbyrk Ben ilk sleppy bio naturel serisini kullanıyordum ondan da sızıyordu. Baby turco’ya geçtim şuana kadar hiç sızdırmadı.
Rahimesevda Almilamm_21 ben şuan Molfix kullanıyorum önceden sleppy bio kullanıyordum ama yaşamadım kaka meselesini 😊
Rahimesevda Almilamm_21 çok büyük bez kullanmayın birde söylediğimiz bez markalarıda her bebekte aynı etkiyi göstermeyebiliyor birazda deneme yanılma yoluyla yapın bnce. Mesela sleppy bio çok küçük bezleri , sleppy natural aşırı sızdırıyor. Can bebe idare eder Prima aşırı pahalı😊😃 Molfixin bezleri çok rahat bnce diğer bezlere göre daha geniş kizimi sıkmıyor bnce 😊
Mamasboy Aliarel bez bedeni çok büyük değil mi kilosuna göre ? Oğlum 7800kg biz hala 3 numara kullanıyorum biraz daha da kullanırız 3 bedeni . Bence bez büyük geliyor. 3 numara Prima kullanıyorum hiçbir şikayetimiz yok şükür.
Rahimesevda Aliarel bna küçük geldi boyutları kızımı sıkıyor kullandım kullanmadığım bez kalmadı galiba 😊