Semanurcennet Mucizegebelik ben oğluma bibs almıştım onu tutmadı sonra avent aldım tutar diye onu da tutmadı. Tutmayan tutmuyor
Aysenurkp avent in tüm emziklerinin uçları aynı m8 bilmiyorum ama ben ultra air serisi kullanıyorum kabul ediyor.Ha ama etmeyen bebek de 10 emzik deneseniz de ekleyebiliyor.Deneyerek bulmak lazım birz
Kullanici5138 Mucizegebelik dogru bir istek insallah sizinki tutar. Ben sabaha kadar emzrmek zorunda kaliyorm memeden ayrilmiyor
Rezenecayi Mucizegebelik 6 aya kadar bibs kullandım. 6. Aydan sonra avente geçtim. İlk doğduğu günden beri bibs kullandım. Meme reddi yaşamadım. Bibsi kavraması çok kolay ancak doğal silikon bebek emdikçe şişme yaptığından belli aralıklar ile değiştirmek gerekli. O yüzden fiyatlar da malum avente geçtim
_mmom Mucizegebelik ben başlarda bibs kauçuk kullandım bebeğim aldı ama öğürüyordu uzun süre ememiyordu 1 ay sonra avent aldım hemen kabul etti daha çok sevdi… bibsler yumuşak evet ama bence çok büyük yani bize büyük geldi en azından 🤔 belki damaklı emzik sever wee baby gibi bir markayı deneseniz damaklı tutarsa iyi bi emzik alırsınız
freemomdz Mucizegebelik dolaptan satın bence :) Bibsi kabul etmeyen görmedim ben pek.Emzigi verdikten sonra pıt pıt vurun arkasından bir iki atar sonra alısır demişti doktor.