Mucizegebelik Kızlar aventin silikon emziğini aldım 40 günlük oğlum ama almak istemiyor memeye de cok düşkün hep memede kalmak istiyor. En cok hangi emzik kullanıyor bebekler. Bibs gördüm trendyolda kullanan var mi lutfen yazın
Htc32 Mucizegebelik benim kızımda avent emziği kabuk etmedi bende bibs marka aldım kauçuk olanından onu kabuk etti şuan 4 aylık bi sorun yok bazen aventin emziğini deniyorum onu yine kabul etmiyor atıyor ağzından sizde deneyebilirsiniz neden olmasın ya tutarsa ☺️😉
freemomdz Evet biz de 2 aylıkken basladık.Bibs kaucuk emzik hemen kabul etti.Hala da onu kullaniyoruz ona cok benzer vir de frigg marka var deneyebilirsiniz.
Mucizegebelik freemomdz Bibs kaucuklar 81₺ düşmüş trendyolda. Ozaman ondan sipariş etsem mi ki güzelim aventi kabul etmedi Ya hemde en pahalısını almistim ağzının içini gösteriyor diye iki tane 🙄
Mucizegebelik freemomdz emziğin ucuna sutumu akıtıyorum ama yok olmuyo en iyisi Bibs kaucuk bi denicem trendyolda indirime girmişken
freemomdz Mucizegebelik dolaptan satın bence :) Bibsi kabul etmeyen görmedim ben pek.Emzigi verdikten sonra pıt pıt vurun arkasından bir iki atar sonra alısır demişti doktor.
Kullanici5138 Mucizegebelik dogru bir istek insallah sizinki tutar. Ben sabaha kadar emzrmek zorunda kaliyorm memeden ayrilmiyor
tulisvebebisi Mucizegebelik avent denedim almadı bibs kullanıyorum trendyoldan aldım güvenle alıp kullanabilirsiniz İnş tutar
deniiiza Mucizegebelik ben bibs avent tomme nuk ve mamajo aldim. Aslaa hicbirini tutmadi..suan 5aylik haka asla almiyo
Xulya02 Avents wee, bibs hiçbirini tutmadı, emziriyorum, süt pompası almadım ben evde yokken artık biberon da almıyor kayınvalidem kaşıkla mama veriyor
Gizzzz Mucizegebelik bibs cok cok ses çıkarıyor çabuk şişiyor ucu bence bide kaucuk hemen toz topluyo philips Avent 4 aydır her ay değiştirmek suretiyle kullanıyorum bibste kullandım ama bir kere çok toz topladı
ecee034 Mucizegebelik tutmayan tutmuyor benimki 92 günlük hala tutmuyor her ikisinide ayrıca mamajo ve wee baby denedim tutmadı hala memede uyuyor uyandığında ilk memeyi arıyor kakasını yapmak için bile meme emiyor 😄
deniz_063 Mucizegebelik ben kauçuk ve damaklı emzikten hoşlanmıyorum diş yapısını bozan türden. avent kullandım bide wee nin yeni emziği çıkmış cool diye aynı bibs gibi. iki emziğide severek kullanıyoruz ilk başta nuk kullanıyoduk kauçuklar kendiliğinden şişiyor o yüzden düz silikona geçtik
flowerfly Mucizegebelik ahh tutmasa benim inatçı meleğim tutmazdi. Avent aldım hamileyken.yok sonra en ucuza kadar denedim evde 10 tane emzik oldu.tam 4 ay uğraştık.Annem doğduğundan beri deniyor öğürüp kusardi.bana kalsa almasın dedim. Ama kollarını kıyafetlerini her şeyi emmeye başladı. Ben hiç emziremedim 😔mama ile besledim aventin biberonu ile. Bir yerde okumuştum 4.aydan sonra emme refleksi nde değişiklik oluyormuş ama şuan neydi hatırlamıyorum. 15 gündür o kadar güzel tutuyor ki. Gerçekten rahatlıkmis annem hep derdi yarıya faydası olacak sana diye.valla oldu uykuya hemen dalıyor sakinlesiyor.Tomme tippee breastlike bu marka emziği çok rahat tuttu galiba biberon ucuyla aynı diye .aylarca baktım bu modele yine tutmaz diye almamıştım.iyiki almışım.