R_y_M ben o zamanlar günde 1 kez veriyordum, emziriyordum aynı zamanda ama ona takılmayın siz. Çok arkadaşım var sadece emzirdiği halde bebeği gazlı olan. Siz yiyeceklerinize kimyon katın ve doktoruza probiyotikleri danışın. Hepsi geçiyor merak etmeyin 🙏