R_y_M mamanızı değiştirmenizi tavsiye ederim bende. Bizde ilk doğdu 1 ay hipp organic combiyotik kullandık gaz ve kabız yaptıı. Doktorumuza danıştık SMA comfort, Aptamil conformil veya Aptamil prosyneo önerdi. SMA kullanıyorduk 5 aydır bulamadığımız için değiştirdik 3 gündür aptamil comformil kullanıyorum gayet memnunum ve hiç sıkıntı yaşamadık maşallah. Bu mamalar gazlı ve kabız bebekler içinmiş doktorumjz öyle söyledi sindirimi daha kolay olurmuş