97cansu merhaba geçmiş olsun oğlum 7 aylık sünnetin 5. Günündeyiz . Çok huzursuz çok ağladı hatta üç kişi baktık yinede baş edemedik 🤭 kremlerini mutlaka süt aksatma , bize 6 saatte bir calbol verin dediler ghiç aksatmadım sanki iyi geldi . Eğer calbol verebilirsin dedilerde saatini kaçırma derim