Deletedmom62626 merhaba, ben deodorant ya da rollon kullanmıyorum. Nerdeyse 5 senedir deotak kullanıyorum çok memnunum 👍🏼
Ne kadar terlersen terle hiç koku yok..
Deodorant ve ya rollon kullanınca üzerine terleyince çok fena bi koku oluyor gün sonunda ama bu öyle değil.. Terlemeyi de durdurmuyor sadece kokuyu önlüyor.. Bi araştırıp bakın dilerseniz 🍀🍀