Asla terlemem ve koku olmaz iken koltuk altımda aniden gelişen koku ve ıslaklık olmaya başladı 32 yaşındayım hiç bugüne kadar olmamıştı emotion eski cam şişe olanlardan memnundum kokusuda çok hoştu uzun süre bulamadım. Nivea kullandım çok memnun kalmıştım. Gratisten emotion bulup aldım. Ama eskisi gibi değil sanırım sizlerin önereceği iyi bir deodorant varsa sevinirim tşk ederim.