Aytenekinci Veragillerden eskiler öyle dediği icn insan öyle dusunuyo işte teşekkür ederim bilginiz icn✨
Aytenekinci burjuvaanne doktor çağırdı 10 snra diye doğum dan ama ben gitmedim ben 45 gün adet oldum bebeğim 3 ayı doldurdu ben hala olmadım ama
Aytenekinci hulya1406 valla ben gitmedim bebeğim emiyo hala ve adet olmadım benm eltim sezeryan oldu oda bir iki ay olmadı snra oldu iki ay oda birer gün çok az ama şimdide hamile galiba dikkat edin o yzdn bnde aynı şekilde
Ayazkuzum Aytenekinci daha olmamanız normal keyfini çıkarın bn çok alışmıştım olunca bi tuhaf geldi çevremde 1 sene dir olmayan bile var
Yagmur16__ Ben de çok şikayetçiyim olamamaktan ben de 8 aydır olmuyorum emziren anneyim acaba adet söktürücü kullansak bir zararı var mıdır?
Kocakgiller hulya1406 doktora gitmedim mesaj attım normal dendi. Suan 19 aylik hala emiyor bırakmadım belkide emme aralığını uzattığı için gelmiştir
hulya1406 Kocakgiller doktor mu mesaj attığınızda normal dedi ?benim kızımda şuan 18 aylık hala emiyor ve adet olmadım henüz.Ondan dolayı sordum
Kocakgiller hulya1406 evet canım ploraktin yanı süt hormonu fazla salgılandığı zaman adet geç geliyormuş ve bu sayfada ben 2 sene 3 sene adet görmeyeni okudum yorumlarda
hulya1406 Kocakgiller peki o zaman bende biraz bekleyeyim doktora gidecektim.Teşekkür ederim.😘kızın kaç aylık sizin ?