Asafbebek mamayı biberon ile verme şayet öyle veriyorsan. O zaman memeni istemez. Kahve fincanı ile içir veya şırınga ile ver ya da çay kaşığı ile içir. Sık sık emzir ve sağ sütünü. Sağmak çok arttırıyor. Benim de azdı ilk zamanlar. Gece ve sabah mama verdim bir hafta. Emmeyi kesmedi sadece göğüs uçlarım yara olmuştu o sinirlenip daha hırslı çektiği için. Sütün normal ve zamanla artacak üzülme. Hiç kaka sorunu yaşamadım. 10 gün de yapmayabilir, günde 10 defa da yapabilir. Bu normal kabul ediliyormuş. Bir bardak ılık süte hurma ve incir doğayıp blender ile bıztlat benim sütümü arttırmıştır. Umarım işe yarar.