Asafbebek emzirmeye devam edin, benim de yenidoğanım var 💕 inan emzirdikçe daha çok sütün geliyor. ben de kızımla gece boyunca nöbet tuttum emmiyor, uyanmıyor, ter içinde kalıyoruz ikimiz de derken çok şükür normale dönüyoruz. ikinize de zaman ver. üç ayrı doktora gittik on günde üçü de mama kullanmayın sizin sütünüz yetiyor dedi. ben de sağınca 30 cc kadar çıkıyor ama değerleri de normal çıktı. sık sık emzir memede yatır gerekirse alışacaksınız ikiniz de ve emzirdikçe sütün de artacak. su içmeyi ihmal etme. benim kızım günde 14 15 kere kaka yapıyor, doktor haftada 1 kere de yapsa şu anda normal bi düzenleri yok diyor. yine de içine sinmezse doktoruna sor. sütün bol olsun 🙏