Ben de bir ayakkabı almıştım.rengi çok farklı geldi yani benim beğenip aldıgimla alakası yok.dolap benim iade mi de kabul etmedi.isik yanilmasi olabilirmis.ben de tartıştım satıcıyla ama pişkin pişkin farklı olabilir dedi.benim o kadar ihtiyacım yoktu ama hak var yani.zerre helal etmedim