Merhaba kızlar gerçekten başıma gelene inanamazsınız. Dolap uygulaması üzerinden beyaz bir tunik aldım tunikte bariz mürekkep lekesi var bembeyaz tunikte sırıtıyor. İade talebi oluşturdum ve reddedildi. Sebebi ise hangi aşamada oluştuğu belli olmadığı içinmiş 🙄 açar açmaz iade talebi oluşturdum. Kadına hakkımı helal etmediğimi söyledim umrunda bile değil. İnsanlık ne hale gelmiş ya üçkuruş param var başıma gelene bakın😭