minik_koalam Merhaba .hayırlı ve kolay doğumunuz olur inşallah. Önce içten inanmak gerisi kolay olur Allah n izniyle bunu kağıda yazıp evde bol bol okudum . İkinci kez kullanım olur mu onu bilmiyorum ben 1 kerelik kullandım otu. Felak ,Nas , inşirah , Meryem suresi , yaşın süresi okuyun inşallah .
Araf Suresi 54. Ayet-i Kerimesi:
‘İnne rabbekümüllahüllezi halekas semavati vel erda fi sitteti eyyamin sümmesteva alel arşi yuğşil leylen nehara yatlübühu hasisev veş şemse vel kamera ven nücume müsehharatim bi emrih ela lehül halku vel emr tebarakellahü rabbül alemin.’
Meali:
’Şüphesiz ki Rabbiniz, gökleri ve yeri altı günde yaratan, sonra arşa istiva eden, geceyi, durmadan kendisini kovalayan gündüze bürüyüp örten; güneşi, ayı ve yıldızları emrine boyun eğmiş durumda yaratan Allah’tır. Bilesiniz ki, yaratmak da emretmek de O’na mahsustur. Alemlerin Rabbi Allah ne yücedir.'