Sfanr sana söyle söyleyim asla negatif düşünme bak sana ilk doğumum ve bu doğumumdan bahsedeyim oğlumda 4 cm açılma ile mecburî sezaryen oldum ve çok korkuyordum acayip hem de neyse öyle ya da böyle doğum yaptım oğluma inan bırak ilk günleri 15 günlükken bile kendi kendime zor giyinip çıkarıyordum oturma kalkma vs eğip kalkma mesela sağa sola dönerek yatma bunlar neredeyse 1 ay sonra olmaya başladı ama bunda asla gram korku yoktu içimde ama tek korkum oğlum kucağıma gelmek ister karnıma darbe alırım vs bunlardan biraz korkuyordum ama şuan oğlumun altını üstünü değiştirme işini annem yapıyor sağ olsun bu doğumumda da o kadar rahattım ki hastanede yatağa inip çıkmada olsun tuvalete vs gitmede olsun hep tek başıma yaptım depend kullandım hastanede onu giyip çıkarmada olsun hep tek başıma yaptım eve geldim duş alma üstümü giymem vs hep tek başıma yaptım ha ağrın oluyor mu tabiki de ama ilk doğumum ile bu doğumumu kıyaslayınca inan bana daha 19 mayısta doğum yaptım ve o kadar rahatım ki anlatamam sana tek başıma kalkabiliyorum üstümü değiştirebilyorum vs vs bugün ilk defa sağa sola dönüp yatmayı denedim ve yattım ama daha zamanı var tabiki diyorum ya birazda senin psikolojine de bağlı ben yaparım dersen yapıyorsun gerçekten hele bide önünde senin bakımına muhtaç sana muhtaç bi bebeğin daha varsa inan bana ağrıdan ölsen bile yüzünü ekşitemiyorsun yani ben yapamıyorum çünkü oğlum çok kötü oluyor bana bişe oldu sanarak o yüzden unutma sen 2 çocuk annesi bi kadınsın ve kadın isterse herşeyi yapar 🥰