Adel123 Elisa34 aynen ama hiç korktuğum gibi olmadı benim çok rahat geçti saat 22.00 olunca üzüldüm kendim gitmek istedim yoksa uykusu gelse de keyfi yerindeydi normalde 21.00 gibi uyur uyku saati çok geçmesin diye kalktım eşimin kuzeninin düğünüydü