Kizimmmmm beslenme şeklimi değiştirdim acayip hareketli bebeğim var büyük kızım da anasınıfına gidiyor hergün okula git gel yürüyüş yapıyorum sabah kahvaltı da çay değil de sade nescafe içiyorum okula çıkmadan önce de sade Türk kahvesi içiyorum çok güzel yağ yakıyor