Ilknr_rabia34 sezeryan doğum yaptım. 5.ayıma giriyorum. Regl olmadım. Saç dökülmemden dolayı hormon testi vs yaptırdım. Tüm hormon seviyelerim normal çıktı. Regl olmadığımı söylediğimde vücuttaki süt salgılayan östreojen hormonların regl önleyebilceğini söyledi. Emzirme süresi boyunca regl olmayabilirsin. 1 sene kadar normal görülüyor. 1 sene sonrasında hala regl olmadıysan doktorla görüşüp test yaptırabilirsin. Şunu da söyledi regl olmadığın dönemde dikkat et gebede kalabilirsin. Sezeryan doğumda ikinci gebeliği hemen önermiyoruz dedi canım. Tüm detayları ile anlattım. Umarım için biraz ferahlar 🤷🏻♀️🌿