Ilknr_rabia34 10.03.2022 de dogum yaptim iki bucuk ay oldu ama hala regl olmadim olmamam normalmi ne zamn olurum ayni sorunu yasayan var mi.
Mamimo Ilknr_rabia34 ben 7 ay sonra oldum bence daha da olmazdım da oruç tuttuğum için olduğumu düşünüyorum ( oruç adeti düzenlermiş, sağlıklıymış vs. )
Bertugnunannesi Ilknr_rabia34 aynı tarihte doğum yapmışız :)) bende olmadım hiçte beklemiyorum şuan çok rahatım
Ilknr_rabia34 Busra2013 kimileri 1 yila kadar olmaya bilirsin dio bana cok uzun geldi bu sure birde bazilar olmus bizde mi tuhaflik var anlamadm 😅😅
Ilknr_rabia34 Rabiaklc darisi bize insallah benimle birlkte dogum yapan arkadasim 40 cikar ckmaz oldu
Rabiaklc Ilknr_rabia34 belli olmuyo annem 1 yıl olmamıştı bende lekelenme oluyodu sadece bir anda oldum
Htc_Tmrs Eğer emziriyorsan bir yıl olmaya biliyorsun süt hormonları engelliyor. Ama emzirmiyorsan 6ile 8 inci haftada oluyorlar. Bende 15.03.2022 de sezeryanla doğum yaptım sadece anne sütü ile besliyorum halan adet olmadım. Merak etme keyfini çıkar .
benaslindayohum Ilknr_rabia34 6 ay adet olmadim bu siizin bunyenizle alakali dogum sekliyle degil 😊 hele emziriyorsaniz cok normal
Arzuuk62 Ilknr_rabia34 19.03 de doğurdum 2 reglimi oluyorum şuan bende şaşırdım çevremde sezaryan sonrası hep 3 ay sonra 6 ay sonra 1 sene sonra olan var ben hemen oldum
Dga Ilknr_rabia34 6 ay sonra oldum bende buralarda araştırıyordum bi an önce olmak istiyordum şişkinliğim gitsin diye
MihrimahVeAnnesiii Ilknr_rabia34 5 Mart’ta doğum yaptım 45nci gün adet oldum 18 Mayıs’ta ikinciye oldum kişiden kişiye değişebilir 😊