yaseminnduru çoğunu atlattık canım. Doktorumuzun verdiği iburamn ve prospanı düzenli kullanımda gribi 3 gün sonra hafifledi sonrada geçti. Öksürükte 3. Günde tamamen geçti. İlaçlar dışında sürekli emzirdim. Zaten burun tıkalı oldugu için beslenme zamanlarında fazla ememiyordu o yzden sık sık emmizrmeye çalıştm şükür geçti