Kızlar oğlum 7 ay 7 gnlük. Ve grip oldu. Yalnız hafif falan değil baya ağır grip geçiriyor. Nefes alamıyor kesinlikle. Ağzındanda almak istemediği için sürekli ağlıyor. Doktora götürdük prospan ve iburamin zero kullanıyoruz. Ciğerlerinde bişey yok dedi ama bugün daha bi öksürüyor sanki. Serum fizyolojik yapıp aspiratörle temizliyorum sık sık. Dün gecede çok uyumadı. Ateşidr sürekli kontrol ediyorum şimdlk yok. Varmı öneriniz ya burnu tıkalı diye çok rahatsız oluyor. Serm fizyolojikte yapıyorum ama fazla etkili olmuyo gibi. Sıktıgımda açılıuor 2 dk snra tekrar doluyor ne yapmam lazım bir fikri önerisi olan ?