Doğduğumdan beri İstanbul da yaşıyorum. Geçen gün eşimle konuştuk hatta. Bi yere gitmek istesek trafik var yol uzun diye vazgeçiyoruz. Bi deniz kenarına gitmek istesek kalabalık diye vazgeçiyoruz. Her yer afgan suriyeli pakistanlı ne olduğu belirsiz erkek ordusu dolu. Aksam 7-8 den sonra dışarı çıkmıyoruz. Yani demem o ki İstanbul da İstanbul da değilmiş gibi yaşıyoruz. Eminim çoğu kişi böyledir. Kiralar yüksek, herşey pahalı, güvenlik sıfır yaşam zor. Mecburiyet yoksa burda yaşanılmamalı. Şuan burda işimiz ailemiz var diye duruyoruz. İnsallh bi gün burdan taşınır arada sadece gezmeye geliriz.