Sin21 bu konuda haklısınız ancak iki taraflı bakmak lazım. Bazı insanların kiradan başka geliri yok ne yazık ki ve mecburen zam yapmak zorunda kalabiliyorlar. Bir tanıdığımın kendi evi var ama kendisi İstanbul’un başka bi bölgesinde yaşıyor çocuklarının işi dolayısı ile. Bir yerden kirayı alıp diğerine veriyor, ev sahibinin kendisine yaptığı zam kadar zam yapıyor sadece ve kendi evi aslında lüks bir ev daha da fazla olması lazım kirası ama fırsatçılık yapmak istemiyor direndi bayağı. Ama şimdi ev sahibi birden artırmak istedi kirayı ve çok büyük oranda bir zam istemiş, ödeyemezseniz evi satın alın alabiliyorsanız falan demiş hatta. Yani buna ne denir ki, tanıdığım da mecburen artırmak zorunda kalacak şimdi kirasını, kendi kiracısına söyleyip. O insanlar da ya başka ev bakmak zorunda kalacaklar ya da zorlanacaklar. Yani nereden baksanız tutulacak yanı yok, bu artırmasa kendi kirasını ödeyemiyor. Artırsa fırsatçılık gibi oluyor🤷♀️