merwwe deletedmom173 bende 45 günlükken yaptırdım ilk 2 gün zordu calpol verdi bize doktor bide pipisinin üstine krem sizinki nekadarlk tendurdiot nie verdiki??
deletedmom173 merwwe 2 ay 4 günlüğüz canım batikon verdi krem de sürdüm neyseki ağlamaz oldu artık çişini de yapabildi çok şükür
ZeynepKara deletedmom173 bizde 45 günlükken olduk ilk gün zor geçiyo sonra daha kokay merak etmeyin fitil rahatlatıyo uyumasını sağlıyo şuruptan daha etkili
AHFKASAP deletedmom173 Biz hiç batikon sürmedik 😲 sadece zeytinyağı sürdüm 15 gün boyunca. 1 haftada antibiyotik şurup kullandık. Sorunsuzca iyileşti 😊
coksukur deletedmom173 bize de ağrı kesici şurup vermişti size verm3di mi ağrısı vardır büyük ihtimalle geçmiş olsun bu arada 😊
coksukur deletedmom173 benim oğlum hiç ağlamadı çok şükür uyuşması geçince biraz ağladı ama şurup verdik sustu uyudu birde merhem sürdük her alt değiştirmede
coksukur [bilinmeyen] en iyisi küçükken emin olun hem cabuk iyileşiyor hem hatırlamıyor hem korkmuyor
Gurbettebianne deletedmom173 canım ağrıcak yanacak ve Ağlıcak maleaef .bizde o ağlar ben ağlardım ama sonra geçti .mecbur cekeceksin yani . Sen her alt açmana krem sür ki iyileşesin .ben 4 kutu krem bitirmiştim
deletedmom173 Gurbettebianne sürüyorum canım morarmadık falan gitti kıpkırmızıydı onlar düzeldi ilk gün kötüydü çok şükür bitti geçti ya rabbim herkesin yavrusunu korusun teşekkür ederim bu arada 😘😘😘