deletedmom173 Kızlar merhaba sünnet olduk saat 15:00 da oğlum durmuyor batikon falan sürüyorum merhemde çok ağlıyor başka ne yapabilirim ya canım yanıyor benim ağladıkça
Mervan deletedmom173 canım bugün mecbur cekeceksin ilk gün çok zor her çiş yaptığında ağlıyordu benim oğlum 20 günlükken yaptırdım ben merhemini sürüyordum bide pronax diye bir fitil vermişti onuda kulandım ama 2 gün çok zor geçmişti allah yardımcın olsun
MerveAkbs deletedmom173 oğlum da 3 gün önce oldu ilk iki gün çok zor geçti huysuzdu çiş yaparken ağladı yıkarken de çok ağladı yapacak bişey yok çanları acıyor parol verdim biraz daha hafifledi ağrısı
AHFKASAP deletedmom173 Benim oğlum sünnet olduğunda doktor zeytinyağı sür demişti. Enjektörün içine doldurup pipisinin üstüne sıkıyordum. Hem doğal bişey deneyebilirsiniz belki rahatlatır 😊
deletedmom173 Mervan sağolun hayırlı olsun sizinde fitil kullan Dedi ama kullanmadım fitil kullansam ağlaması birazda olda durur mu?
Mervan deletedmom173 valla canım o fitil benim kurtaricim o zamandaki süreçte çok iyi geldi hem ağrisi azaldı hemde uykusunu yattı gece
deletedmom173 MerveAkbs eczaneye özellikle parol dedik calpol ateş düşürücü vermiş beynim gitti bari gönderip aldırayım
deletedmom173 AHFKASAP onuda deneyim canım inşalalh iyi gelir tendürdiyot ne kadar yakıyorsa canını artık bas bas bağırıyor
AHFKASAP deletedmom173 Biz hiç batikon sürmedik 😲 sadece zeytinyağı sürdüm 15 gün boyunca. 1 haftada antibiyotik şurup kullandık. Sorunsuzca iyileşti 😊
Lilipo Fitil daha çabuk etki eder rahat eder. Bide gaz da olabilir ben ilk çıktığında ağrıyo sandım ama meğerse gazdan ağlıyormuş
deletedmom173 Lilipo gazını çıkarıyor canım pıt pıt pıt ama kaka ve çiş yapmaz oldu sanırım acıyor diye 😞
deletedmom4842 deletedmom173 Canım ilk 2 gü ağrısı İçin calpol verdim ilk gün zor oluyor ama 2. Gün sorun olmuyor pansumanı da biz 2 gün zor yaptık eşimle beraber ama merak etme 2. Güne bir Şeyi kalmaz
deletedmom173 deletedmom4842 inşallah canım ağladıkça yüreğim bayılıyor uyuyor şimdi az sonrA yine pansuman yapacağım bağıracak sokaklara döküldük ağlıyor diye 😞 inşallah geçer hemen
deletedmom173 Mervan canım baygın gibi uyuyor ana 7 saat oldu çiş yapmamış kupkuru altı endişelenmeye başladım