Merve_35 stillwasser benimki de 2650 doğdu şimdi 52 günlük 5 kilo sağlıklı olsunlar da takılma kimseyle kıyaslama yapma canım aynen takıyoruz herşeyi ana yüreği 😍
stillwasser Merve_35 yok cnm kiyas degil tabiki ama yinede insan ister istemez düşünüyor zayif doguncaanne olarak takıyorum kafaya 😇
kurabiyem28 stillwasser Amin inşallah yavrum 🤲🌺 49 cm olacak 40 yazmışım 🙈🤦♀️ 38+2 normal doğum yaptım ama suyum azalmış 2 gün hastanede yaptım. Ultrasonda 35-36 haftayla uyumluydu.
2aslanannesiii Benim oğlum da 38 3 te doğdu 48 cm 2940 kg doğdu 2 800 le hastaneden ciktik 1 aylık kontrolünde 4 100 olmuştu boyuda 55 cm
Zeyn0206 stillwasser küçük doğan bebekler daha çok kilo alıyor benim oğlumda küçük doğmuştu ama şimdi daha iyi çok şükür 4 aylık olucak