stillwasser Bebegim 2.500 kg dogdu su an 40 günlük ve 3.950 kilosu iyi mi sizce cok zayif dogdu elimden geldiği kadar iyi beslemeye çalışıyorum
[silindi] stillwasser benimki 36 haftalik doğum yaptım 2600 doğdu bir aylık 4 kilo oldu 2 santim uzamış sizinki kaç santim uzadi
stillwasser Merve_35 zayif dogdu canım oyuzden com üzülmüştüm saglikli olsunlarda gerisi önemli değil ama anne olarak takıyoruz iste
Semrayksl Ben 40. Haftada doğum yaptim bebeğim 2 kilo 820 gram dogdu 1 aylıkken 4 kiloydu şuan kırk günlük daha tartilmadik henüz kilosunu bilmiyorum benm bebeğim de zayıf dogdu ama çok şükür hiç kilo kaybı olmadı ilk haftalarda da
stillwasser Semrayksl benimki cnm 2.500 dogdu 39.haftafa 2.380 e dustu simdi 39 gunluk 40 diyelim 3.950 oldu
Merve_35 stillwasser benimki de 2650 doğdu şimdi 52 günlük 5 kilo sağlıklı olsunlar da takılma kimseyle kıyaslama yapma canım aynen takıyoruz herşeyi ana yüreği 😍
Semrayksl stillwasser ne güzel kilo alımı da iyimis em azından mamaya gerek kalmıyor ben de ilk zamanlar zayıf diye kafaya takıyorum ama kilo alımı iyi olunca için rahatladı
stillwasser asaf2022_ hepimizin evlatlarını ALLAH esirgesin canim zayif dogunca insan istiyor ki hemen toplasin
kurabiyem28 stillwasser gayet güzel almış annesi. 1aylık kilo alımına bakıyorlar. En az 500 ya da 800 gram alması gerekiyor. Benim kızım da 2820 gram 40 cm doğdu 2600 e kadar düştü. Şimdi 2 ay 18 günlük. Geçen hafta bugün tartıldı. 5700 gram 56 cm oldu. Drlar çok iyi kilo almış. Alması gerekenden fazla dedi. Sizinkide öyle maşallah 🥰🌺