Pikapikapikacuuu Ben öyleyim. Adet haftasına girdiğim zaman bütün sendromlarını yaşıyorum. Hatta doktor böyle bir sendromun tıpta da olduğunu söyledi. İlaç vermişti. İnanılmaz gergin, sinirli, ağlak oluyorum. 1 hafta iliklerim titriyor, Herkesten nefret ediyorum o dönemde. Kaşımı bıyığımı aldırırken acır, şekerli bişeyler canım ister sürekli.