Kızlar sizde benim gibi misiniz merak ediyorum? Adet dönemim yaklaşırken bile aşırı gergin, sinirli ve her şeyi kafasına takan, en ufak şeyden tartışma çıkaran birine dönüşüyorum. Böyle bir kum torbası olsa da onu yumruklasam sinirim anca öyle geçer sanırım. Bu çok önceden beri böyle. Sizde durumlar nasıl. Sizin bu dönem nasıl geçiyor?