simbiyotik dut kuruları pişince çok şişiyor suyu az kalıyor bi de çok şekerli olduğundan ben suyu fazla koyuyordum ölçülü olarak yapmadım ama mesela bir avuç dut kurusuna hemen hemen 750 ml su koydum bazen suyu az oldu kaynattıktan sonra su ekledim üstüne öyle tükettim bir bardak bile yeterli oluyor diyorlardı gün içine yayarak içeceksiniz ya. Yudum yudum iç dediler bana da ben yine de fazla içiyordum😊 bana hemen etkisi oldu bulgur pilavı falan da yedim yanında bulguru da süt yapıyor dediler hiç azalmadı sütüm o yüzden