simbiyotik Ben memeyi tamamen bırakmaması için hala yavaş akış emziği kullanıyorum. Bu konuda tecrübesi olan anneler siz nasıl ilerlediniz, en yavaş akışlı emzikle içirmek doğru mu? Bebeğim 3ay 20 günlük
oglumubeklerken simbiyotik bebeğim 5 aylık bende hala yavaş akış kullanıyorum tam 2 Ay sagarak biberonla besledim ve meme reddi yasamadim ben bu yavaş akış biberona bağlıyorum bu durumu
Ucansupurge simbiyotik 8,5 aylık surekli biberon vermiyorum ama verdiğimde hala 1numara başlık ile veriyorum 😅 doğru mu yanlış mı bilmiyorum. Meme reddi yapmadı
mrvklncc simbiyotik ben 6ayında hızlı akışa geçtim zaten memeyi bırakmıştı hızlı akışta da biberon reddi yaptı kaç çeşit biberon denedim şimdi başka biberonla sadece uykusunda mama içirebiliyorum ama tabi bebekten bebeğe değişir
yusufmertmom simbiyotik 6 ay 20 günlük ben hala içiriyorum ama değiştircem artık. Hoş emziğinin ucunu biraz deldim mesela rahatsız oldu hızlı gelmesinden. Avent kullanıyorum ben
simbiyotik Arel22 ben de merak ettim yani emiyor rahatsız değil bu durumdan ama acaba orta akışa geçmek gerekir mi emin olamıyorum
Emirinannesiiiiiiii En iyisi hiç kullanmamak. Meme reddi yaptı bizde ve mamayla devam ettik anne sütü olamadı.
simbiyotik Emirinannesiiiiiiii sütüm azaldığı için mecburen mama veriyorum doymuyor 😞 kaşık biberon, şırınga,eds hepsini denedim o şekilde de kabul etmiyor. bir yandan da sütümü artırmaya çalışıyorum o yüzden merak ettim bu akış konusunu
Sontvbukucu simbiyotik bebeginiz ne kadar çok emerse o kadar sutunuz artar cunku sut üretimi arz talep meselesidir. Talep yoksa arz da yoktur. Saglikli beslenmeye ve bol sıvı tüketmeye de devam edin.
simbiyotik Ucansupurge herhalde meme reddi yapmaması için en mantıklı çözüm bu, biraz içim rahatladı ☺️
oglumubeklerken simbiyotik ne gibi bi zararı olabilir ki. Ben sürekli biberon vermiyorum dışarı çıkarsam galan evdekiler veriyorlar ama ayda yılda bir yani 😊
simbiyotik mrvklncc biberon reddi de çok zor 😞 bilemiyorum en iyisi doktora danışmak sanırım bu konuda
mrvklncc simbiyotik bebek yönlendiriyor sizi siz ne yaparsanız yapın çok faydası olmuyor beni çok yıprattı çok uğraştım olmadı inşallah sizin bebeğinizde böyle sorunlar olmaz
simbiyotik mrvklncc haklısınız. Her bebek de farklı gerçekten. Hiçbir sorunun net cevabını bulamıyoruz o yüzden🥺
yusufmertmom simbiyotik ama şunu söyleyim memeyi bırakmamasında etkisi oldu bu emziği haşa yenidoğan kullanmamın. Emzirme danışmanı da onayladı zaten
mrvklncc simbiyotik aynen öyle. Sütünüzü artırmak için de dut kurusu hoşafı için bulabilirseniz. Ben çok faydasını gördüm herkese de öneriyorum 1güne yayıyordum 0.5lik su şişesini. Az az içmek gerekiyor bi anda artırıyor sütü
Zlm simbiyotik bir süre sonra yorulduğu için içmesi gerekenden daha az içmeye başlar Ben de öyle yapıyordum kızım 60 içiyordu meğersem çocuk 90 içecekmiş emziği değiştirince fark ettim ama 60 da yorulduğu için 60 içip uyuyormuş aç aç uyuyormuş yani çocuk azıcık doyup uyuyormuş ya da o yüzden bence bir süre sonra değiştirin çünkü çocuğunuz biberonla içtiğinde bu sefer az içmeye başlayacak içmesi gerekenden
simbiyotik Zlm yani ayına göre veriyorum mamayı hepsini bitiriyor aç kalmıyordur. Ama zaten emerken uyuyan bir bebek de değil 🥲
Zlm simbiyotik benimkide emerek uyumazdi önce içer sonra uyuturdum kalmiyodur diyosaniz kalmiyodur siz daha iyi takip edersiniz tabi
simbiyotik Sontvbukucu evet o yüzden önce hep meme teklif ediyorum. Ama maalesef sütüm azaldığı için fazla emmek istemiyor. Emmediği için sütüm daha da azalıyor. Değişik bir kısır döngü gibi 😢 yine de sütümü artırmak için uğraşıyorum o yüzden memeyi tamamen bırakmasını istemiyorum