Ncyclk26 hemde ne zor Allah hiçkimseye yaşatmasın eve boş donmek ilk ağladığında sarılamamak felan bence bebek diyip geçilmemeli onlarda hissediyor bebeğim azcık ağlar gibi oluyor almadığımda acıklı ağlamaya başlıyor çok kötü hissediyorum öyle görünce