Ncyclk26 ben 50 gun sadece emzırdım ama doymuodu doktor mama basla dedı hıpp kılandım kılo yapmadı sonra aptamıl pro basladım kızıma yaramadı sureklı kustu doktora goturdum 50 gr vermıstı doktor aptamıl ar yazdı 1 haftadır onu kulanıom kusması durdu ıste yarın goturcm ınsallah kılo almıstır