frambuaz evet kesinlikle kendileri yediklerinde daha cok keyif aliyorlar. Hem yiyecekleri taniyorlar , kesfediyorlar , hem parmaklarini kullanmayi ögreniyorlar. Bircok faydasi var blw yedirmenin. Blw yaz youtubedan falan bak canim . 1 kac defa yedir alısacaksin zaten sonrasi senin icin buyuk rahatlik.