birprensannesi0208 sağlıklı yaşları olsun inşallah tabi ki ne zahmeti 🙏😇
Pasta kreması; 2 su bardağı süt, 1 adet yumurta,1 yemek kaşığı Mısır nişastası,2 yemek kaşığı un,2-2,5 yemek kaşığı toz şeker ,1 yemek kaşığı tereyağı,1 çay kaşığı vanilya hepsini bir tencere güzelce çırpın kıvam alıncaya kadar pişirip altını kapatın ,soğuduktan sonra kek ile birleştirin 💁♀️☺️
Keki hazır da kullanabilirsiniz kendiniz de yapabilirsiniz ben kendim yapıyorum bazen iki katlı bazen dört katlı kutlama için dört katlı daha hoş duruyor 🍀