Deletedmom_22 Nsli aslında o harfler benim kendi ana dilimde de kullanılıyor , Yani bizde öyle yazıyoruz Rus harfleri ile😁 Hem Rusya’da yaşıyoruz diye kendi tarafımın harflerden yazdırmak istemiştim . Türkiye’de yaşasak Türk alfabesine göre yazdırırdım
35lavanta Nimetdogann kızım 2 yaşına girdiğinde yapmıştım Baş harfi ve yanınada kalp çok severek özenerek hazırlamıştım ilk yaş gününde babası yapmıştı pastasını 2. Yaş gününede ben yaptım ❤️
Ipegim Nimetdogann ben yaptım😂 gerçekten şuan o kadar para vermeyi gereksiz buluyorum ileride büyür ister arkadaşları olur vs yaptırırım ama şuan için bence gereksiz
Nimetdogann Ipegim açıkçası bende öyle düşünüyorum o yüzden öyle şaşalı bir şeyler istemiyorum zaten sadece çekirdek aile olarak kutlayacağız bir kaç fotoğraf çekip hatıra kalsın kendim aslında yaparım ama iki bebeyle çok zor olur diye yaptırmak istedim ama öyle şeker hamursuz basit bir şey :)
yaseminoztrk Nimetdogann buzluğa sakladık daha doğrusu annem koydu buzluğa hatıra kalsın ilk yaşı dedi. Öylece duruyor orada
EmirMom Nimetdogann benim oğlumun 1 yaşına girmesine daha çok var ama pazar günü yeğenimin doğum günü vardı ablam bu pastayı yaptırdı safari konseptli yaptı süsleri falanda
Nimetdogann EmirMom çok güzel olmuş teşekkür ederim kızım için daha sade minik bir pasta düşünüyorum :)