BenMathilda benden 10 yaş küçük erkek kardeşim var, biz onunla tanıştık alerjik bronşit ile henüz iki aylıktı. Bebeklik dönemi hastanede geçti denebilir. Defalarca hasta ex oldu denerek müdahelelerle döndü hayata. Bakımı gerçekten çok zordu. Hiç terlememeli, üzülememesi, ağlamaması gerekiyordu. Evimizdeki halıları bile kaldırmıştık. Eğer yaşanmasını istiyorsanız anne baba bile sırayla duracak yanında hiç kalabalıkta durmayacak demişti doktorlar. Yedi yaşına kadar iyileşirse geçer kurtulur yoksa ömür boyu dikkat etmesi gerekir demişlerdi ve çok şükür çok dikkatli bakıldığı için yedi yaşından önce iyileşti, ondan önce sürekli ilaç ve hava alıyordu. Şimdi kolay kolay hasta bile olmuyor ve 20 yaşında 😍 Nefesinden ufacık bi hırıltı gelse ailece tetikte bekliyorduk, hastaneye yakın eve taşınmıştık çünkü birden nefesi gidip komple morarıyordu. Şimdi altı aylık bi oğlum var ateşinde 37.3 görünce veya günde üç defa öksürse koşuyorum hastaneye gerçekten çok zor günlerdi 😿