yaramaz_bocegim Merhaba 160 boyu olan anneler kaç kilosunuz. Ben sabah aç karnına 54 çıkıyorum balık etli gibi duruyorum bu durum beni üzüyor. Yağlarım var belki de yağ oranım fazla o yüzden kilolu duruyorum 😔 boy ile kilo arasında 10 birim olmalı diye biliyorum yani 50 olsam ideal gibi. Ama üzerime yapıştı sanki bu 4 kiloyu veremiyorum. Dikkat ettiğim halde sabitim etmesem fırlıcak daha da. Bu boy kilolarda olanlar var mı sizce siz nasılsınız 🤗
Dondurmalikahve yaramaz_bocegim 51 52 galiba bana zayıf diyorlar boyum 161 54 de bence balık etli durmaz diyetisyen ideal kilon 54 55 demisti
Deletedmom0099 yaramaz_bocegim 54 kiloyla kendini balık etli hissedenlere karşı 90 kilo olup kendimi ne hissetmeliyim acaba 😂
yaramaz_bocegim Dondurmalikahve yağ oranınız mı az acaba sıkı mısınız. Benim göbek var kollar löp löp 🙄
yaramaz_bocegim Deletedmom0099 yaa öyle demeyin nolur 🤦♀️ herkesin kendine göre bir kilosu oluyor işte kadınız 🤗 inşallah istediğiniz kiloya şipşak düşersiniz 💓
yaramaz_bocegim Makaron_88 yani balık etli değil de zayıf da değilsiniz sanırım öyle durmuyorsunız değil mi.
Dondurmalikahve yaramaz_bocegim İç yağ oranım çok azdı ama bu boya olacak en fazla kilo 59 veya 61di galiba sonrası şişman grubuna giriyor. En az da 48 kilo Diyetisyenin dediği buydu Doğumdan sonra sarkma yaşamış olmayasınız
Makaron_88 yaramaz_bocegim benim yağ oranım düşük sanırım ölçmedim gerçi ama aslında iyi duruyoum yani iyi hissediyorum giydiğim yakışıyor ama minicik bir sorun var😅 şu göbeği biraz daha sıkılaştırıp kaslaştırmam lazım
Kerem_mom Boyum 166 , hamile olmadan önce 53 tüm şuan 63 , bebeğim 5 buçuk aylık . Hayatım boyunca ilk defa üst bacaklarım birbirine değiyor İnan ki bende buna alışamadım kendimi çok kötü hissediyorum bazen ama veremiyorum 57 falan olsam çok mutlu olucam
yaramaz_bocegim Kerem_mom ben 54 üm benim de değiyor yani anlamıyorum nasıl 54 olmak bu 🙄 geçen bol pantolon giydim resmen bacaklarım vuruyor birbirine 🙄 sinir oldum çıkardım
Kerem_mom yaramaz_bocegim boğazdan kısıyor Mushn dersen ekmek azalttım onun harici yiyorum 2 öğün şeklinde kahvaltı akşam yemeği , öğlen de genelde ABur cubur meyve . Çikolata tatlıdan vazgeçemiyorum maalesef 😀
Gokcennderenn yaramaz_bocegim 64 kiloyum maalesef doğum yapalı 3 ay oldu hamile kalmadan 58 di çok da güzeldi fiziğim ama 64 gibi değilim bildiğiniz göbeğim var ya :) dikkat etsemde olmuyor spor şart mekik çekmek istiyorum doktorum izin vermiyor:)
gibicibicis yaramaz_bocegim 45 kiloyum 54 olduğum zamanda oldu balık etli durmuyordum aslında normalsiniz biraz spor yapsanız sıkılaşırsınız
yaramaz_bocegim gibicibicis balık etli değil de aslında yanlış ifade ettim yani sizin gibi fit olmak istiyorum yağlarım var kollarım kalın falan omuzlarım ince olsun istiyorum anlatabildim mi bilmiyorum ama🤗