Edabulut Minikprensannesi ücreti daha fazladır emin’im ama durumu olmayan birisi 1700 nasıl verebilir sizce dalga gecer gibi yazmışsınız
Minikprensannesi Edabulut dalga geçmekle ne alakası var bunun al diye ınsanları zorlamıyorum sattıgım fiyatı ve ürünün modelini yazıyorum uygun gorurse yazar görmeZse yazmaz zaten
Edabulut Minikprensannesi durumum yok diyor sen 1700 lük bebek arabasından bahsediyosun bence senin yazman cok ilginç
Minikprensannesi Edabulut sanal ortamdan tartişmalara çok girmek istemiyorum tarzım degil 😌 kalite tesadüf degildir😌
Minikprensannesi Edabulut burda tartışmaya girmek istememem benim kalitemin saglam oldugunu gösterir 😂 hoşcakal😌😌
Aysemmmm Edabulut evet ben durumumu anlattim bayanlar uçtular ben normal 300 500 lü bisey aramıştım bütçeme uygun
Zuzuuu Aysemmmm E bebekte 800 e var sıfırı oradan bakabilirsin canım buradaki fiyatla sıfırını alırsın 😌
Edabulut Minikprensannesi o yazdıklarını kuzenin yazmıştır kesin kalitelisin ama hala yazıyorsun çünkü kalitesizliğin daha ağır basıyor hadi şimdi ikile boş yapma😛 hoşçakal canım benim kalitene dikkat et karıştırma 😀😀